Monday, July 5, 2010

Sendiri lagi.....

Pose kenangan bersama Kem....di Kuching International Airport....3Julai2010....
Sekian lama ku tinggalkan titipan perasaan di sini...kesibukan yang panjang...kelekaan yang melalaikan, aku lupa bisikan hatiku di sini. 3Julai berlalu lagi, kali ini kesedihan yang ku rasa. Mana tidaknya, aku 'kehilangan' teman baikku hari ini. Kem pindah balik ke Sabah menyambung pengajian masternya. Keduanya, anak buah kesayangan, kembali semula ke Lawas setelah 1thn bersama di sini...sedih sekali,,,dua kali...tiga kali....dan empat kali....maka kembali lah aku hidup seperti dulu-dulu, bertemankan San Siro yang berenang-renang setia dalam aquarium nya...
Semoga aku lebih tabah selepas ini...setelah kehilangan sahabat rapat satu ketika dulu....tiada lagi yang akan ku dengar dari dia....semoga apa yang berlaku menjadi penagjaran buatku....menjadikanku lebih celik dalam menilai manusia...
Apa-apapun...hidupku mesti diteruskan sebaik-baiknya.....semoga aku terus kuat......amiiinnnnnnn

No comments:

Post a Comment