Thursday, June 7, 2012

Terima kasih CIKGU(12Julai 2010-6Jun 2012)...

Semalam mencatatkan pengakhiran duka yang cukup memeritkan.... Apa yang saya jangkakan berlaku, akhirnya berlaku juga... Selama tempoh 12 Julai 2010 hingga 6 Jun 2012... tiada isilah bahagia yg saya terima... Akhirnya terjawab sudah penantian yg seperti tiada penghujungnya... Berjaya juga saya tamatkan walaupun sakit, hanya Allah yang tahu... Saya hanya mampu mendoakan apa yg terbaik buat diri sendiri...untuk apa lagi dikenang org yg sentiasa mempermainkan diri sejak dulu lagi... Banyak pengajaran yg saya pelajari sepanjang tempoh ini...tiada lagi kepercayaan akan diberikan kepada orang seperti ini... Yang pasti, jangan lagi saya dicari... TERIMA KASIH CIKGU....

4 comments:

  1. sedih jak upa entry cik ya..kenak cik??

    ReplyDelete
  2. biasalah ya nisa...langit xsemestinya selalu cerah..ada masa ombak ganas menghempas pantai..jd kta tok mesti sentiasa bsedia nerima semua yaa...

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah lak ada pelangi indah muncul dalam hidup cik..sy doakan.. :)

    ReplyDelete
  4. thankss nisa...tp kita sbg ppuan tok mesti selalu kuat..jgn mudah mengalah dgn apa juak keadaan yg menimpa...insyaAllah..jgn terlalu bgantung harap dgn org...

    ReplyDelete