Wednesday, August 11, 2010

Bandingkan....yang ok & tak ok!!!!!.................

Inilah menu yang saya dapat kat Chicken Rice Shop, Spring.....apa dahjadi kat sayur tu?? tinggal batang sayur...saya tak makan pun lagi.....kalo tak silap menu ni Prawn Soup...( served with batang sayurr..heheh) sahabr jelaaahh...harga pun boleh tahan...kalau tak silap...RM5++ satu mangkuk niihhh....yang penting...saya dah tak makan kat situ daahhh....huhu
Menu ni plak kat Java Juices area Padungan....Chicken Cheese Baked Rice...memang sedap lah...harga lebih kurang RM10 satu pinggan....tapi memang puas hati lah.....kalau compare dengan yang kat atas tuuuuuuuuu.......
Haaaa...yang ni my favourite....Black Pepper Chicken Chop....RM10.80 satu pinggan..memang sedap & puas hati lah....thanks Nanie for this picture....sebab saya lupa ambik gambar chicken chop yang saya order...dia punya coleslaw dah abisss....huhu....
Akan datang. saya akan update lagi menu makanan yang menarik & tak menarik....
Selamat berpuasa untuk semua.......

No comments:

Post a Comment