Saturday, August 7, 2010

SALT...wahai ANGELINA JOLIE...v BELLA SWAN....




Dalam 2minggu ini, saya menonton 2 filem yang panas dan box office...Twilight: Eclipse & SALT...keduanya memang berbeza lah...jangan nak banding sangat..sebab temanya saja pun dah tau kann...dalam Eclipse kali ini, Bella & Edward lebih romantik dalam hubungan mereka walaupun Bella terpaksa berdepan dengan gangguan perasaannya kepada Jacob..yang jelas, dia mencintai kedua-duanya, Edward dan Jacob...cuma "i love you more" khusus untuk Edward Cullen...hehehe...
SALT...saya menontonnya siang tadi...waahhh..saya hampir terlelap juga sebenarnya..bukan kerana movie ini tak best, tapi penat sikit..hahaha...dan honestly, awal cerita, memang agak membosankan sikit..tapi sebab Angelina Jolie punya bibir, aku menghayati sungguh-sungguh terutama part dia tengah interrogate Russian spy...memang dia cantik and lasak...hampir semua babak aksi nampak real dia yang buat...tapi saya agak mengah juga bila tengok dia berlari tak henti-henti...kesian...tapi dalam movie jelah yeee...dia berlari tu pun dibayar berjuta-juta...haha..cuma saya tertanya-tanya...watak Presiden Amerika tu yang dihentak oleh si jahat, mati ke???? kalau dia tak mati...dah pasti lah dia boleh buktikan siapa yang jahat sebenarnya kann....tapi jangan peningkan kepala..semua tu cuma movie jeee....
apa-apapun, saya enjoy dengan 2 movies ini....and can't wait the next Twilight Saga: Breaking Dawn...

luv,
Faiz Faizah

No comments:

Post a Comment