Saturday, August 7, 2010

Makan makan di Kota Samarahan @ J & J Cafetaria....

Saya nak share tempat makan yang saya rasa ok untuk dikunjungi...J&J Cafetaria di Kota Samarahan(land mark- sebelah Petronas area Desa Ilmu). Menu di atas adalah Nasi Udang Butter ( macam sedap kan!!!...studdent saya yang order) Harga kalo tak silap RM5 atau RM6...
Yang ni plak, fresh orange...yang dah abis suku gelas & order baru dapat...& sebelah tu air mineral cafetaria..siap ada air mineral sendiri gituuu....harga tak sure...sebab bukan saya yang bayar....hehe
Menu ni plak Nasi Goreng Kampung Special...wow...nampak sedap dan yang penting, ikan bilis (pusuk bak kata orang Sarawak) digoreng bersama nasi...baru goreng kampung...yeaaahhh..harga lebih kurang RM5-6 gak....
And yang ni plak yang saya order, Kueh Tiaw Goreng Chinese Style Ayam...memang sedap dan berbaloi dengan harga...cukup rasa and puas hati....yang penting perut kenyang...hehehe...layanan kat sini pun cepat...tak lembap...hehehe...semua compliment niihh...kalau management J&J Cafetaria baca blog saya ni....ada diskaun tak next visit???heheh...
The most important thing is..terima kasih banyak-banyak pada boss..Pn Faridah sebab belanja makan kat sini....murah rezeki puan yeee...Amiinnnn....dan rezeki kita semua...AAmiiinnnnn...

luv,
Faiz Faizah

No comments:

Post a Comment